28.6.20

Kokervisie



Een bril wordt meestal inclusief brillendoekje in een brillenkoker geleverd. Naast verschillende monturen uit het verleden, blijk ik ook verscheidene brillenkokers in mijn bezit te hebben.
De brillenkokers zijn niet altijd uitwisselbaar met niet bijbehorende brillen. Dat is jammer.
Jaren geleden had ik een blikken brillenkoker gekocht, want bij mijn toenmalige bril had ik geen koker maar een hoesje gekregen. Helaas paste mijn bril niet in die koker, maar ik vond het wel een handig doosje om mijn potloden in te bewaren. Jaren heb ik dat doosje gebruikt, maar op een gegeven moment ben ik hem kwijt geraakt en helaas nooit meer terug gevonden.
Spijtig, want een goede bescherming van je potloden is essentieel.

No comments:

Driving Home For Christmas

 Pen and pencil, 140 x 210 mm